Veibeskrivelse

Prikket linje på kartene nedenfor indikerer bilvei fra Fauske sentrum til skolens avdelinger.

Slik finner du veien til Søbbesva:
(Løgavlveien 7-11)

Fra sentrum av Fauske beveger du deg nordover, mot Narvik. Etter ca 1 km må du under ei jernbanebru. Når du har passert brua tar du første vei til venstre og etter 200 m vil du se skola på venstre side.

Vestmyra:
(Gymnasveien 5)

Fra sentrum av Fauske beveger du deg nordover, E6. Når du har rundet bakketoppen svinger du til venstre mot Vestmyra og Fauske idrettshall. Ta deretter første vei til venstre og følg veien forbi idrettshallen og den nye ungdomsskola, til parkeringsplassen på venstre side av veien.