Parkering

På Vestmyra har vi felles parkeringsplass for ansatte, elever og besøkende, markert med grønt på bildet nedenfor. Området markert med blått er forbeholdt mopeder/motorsykler/atv. Husk at det langs gjerdet mot gangveien skal være en bilbreddes klaring, slik at det er mulig for parkerte biler å komme seg ut. Området rundt skolen skal være bilfritt bortsett fra person- og varetransport med særskilt tillatelse.

På Søbbesva skal elever (og besøkende) parkere på plassen merket med blått på bildet nedenfor.
Ansatte og besøkende kan parkere på feltene merket med grønt.
Mens de røde feltene kun er til anleggsmaskiner og skolens andre kjøretøy.

Bildene er lånt fra https://www.norgeibilder.no