OBS! Nettleseren din er utdatert. Vi anbefaler at du laster ned en annen, moderne nettleser som Google Chrome, Firefox eller Microsoft Edge.

IMPORTANT! Your browser is out of date. We recommend that you download a more modern browser like Google Chrome, Firefox or Microsoft Edge.

Du er her:

Elektronisk registrering av foresatteopplysninger

På grunn av korona og behovet for varsling trenger vi informasjon om alle elever og deres foresatte. Vi samler derfor informasjon via elektronisk skjema hvor alle elever kan legge inn oppdaterte opplysninger om seg selv og foresatte.

Skjema for registrering av foresatteopplysninger

Årsaken til at vi trenger fullt fødselsnummer til foresatte ( 11 siffer) er at de i ettertid skal kunne logge seg inn i iSkole. Husk å registrere begge foreldrene. Gjelder ikke dere som er over 18 år.

Til pålogging i skjemaet benyttes elektronisk ID eller pinkodebrevet dere brukte til å logge dere inn på VIGO.

Vi oppfordrer alle til å ta i bruk det elektroniske skjemaet, også de som allerede har fylt ut papirskjema.

Veiledning til utfylling av skjema for foresatteopplysninger (PDF, 230 kB)